CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, June 25, 2012

BYE BYE BYEE :'/

Hyee, saya bosan duduk rumah sebab kakak sulung saya pergi Kolej Kemahiran Tinggi MARA Rembau dekat negeri sembilann. Selalunya aku selalu dengan diaaa, but now dia dah pergi sana.
ada pun kakak second aku yang kerja dia tahu tidur je -.-
seriously bosan! then, time hantar dia semalam, aku tak salam dia pun.
haha, kena ke? rasanya tak perlu sangat :D
lepastu mak aku nak marah2 pulak, padahal pasal tak salam je. lol
dia dekat sana sampai 3 tahun, lama kan?
tapi time cuti panjang dia balik kot.
bila dah sampai rumah, adik aku msg kakak aku, dia kataa
"Kakak bila akak nak balik semua nangis"
haha, aku baca tergelak dohh. memang tak kelakar lah kan?
bila masa semua nangis pun aku taktahu -.-v
K lah byeeeeee :-)